zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2020-09-18     10:32

1 - Datum: 2019-02-22 15:45 - Afzender: jeroen putman
Ik zou graag een keer op een stripbeurs willen staan om mijn Wollie albums wat bekendheid te geven en te verkopen. Ik heb ondertussen 17 verhalen in boekvorm uitgegeven en heb nog een redelijke voorraad te koop, alvorens ik aan de tweede drukken begin. Ik weet totaal niet hoe ik zoiets moet aanpakken...hoe moet ik me aanmelden?, kan ik bij Stripster aanschuiven? etc etc.
Signeren doe ik niet, dat vind ik echt onzin, maar ik zou bijvoorbeeld bij ieder verkocht boekje terplekke een tekening kunnen maken. Kan iemand me wat ervaringen delen of info geven?? al vast dank
2 - Datum: 2019-02-22 18:31 - Afzender: dirk
Als er voldoende interesse is gaat StripSter naar het Brabants Stripspektakel op 18 en 19 mei. Je kan je daarvoor opgeven. Martin vraagt een (democratische) bijdrage voor de standkosten.

Voor de meeste Nederlandse beurzen moet je betalen voor een stand. Bij de meeste Vlaamse beurzen volstaat een vriendelijk mailtje naar de organisatie en dan houden ze een tafel voor je vrij (en vaak is er gratis drank en eten). Zorg wel dat je er tijdig bij bent.

Kijk eens op de site van degetekendereep. Daar vind je een lijst van alle stripbeurzen in NL en B in 2019.
3 - Datum: 2019-02-22 18:48 - Afzender: jeroen
dankje, daar kan ik wat mee. die lijst is ideaal. ik ga het in de gaten houden. het lijkt me wel het fijnst om de eerste keren met StripSter mee te gaan, dan leer ik vast wat medewerkers kennen.

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6339&page=1&titel=Forum: Stripbeurzen

© 2000-2020
StripSter
2020-09-18