´╗┐
 zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2020-07-13     07:47

1 - Datum: 2018-03-03 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
Ik wilde het even hebben over de Stripbeurzen de komende tijd.
De laatste tijd is het voor mij drukker geworden op mijn werk en heb helaas weinig tijd om alles op een rijtje te zetten. Dus gooi ik het maar even in de groep.

De Stripdagen Haarlem komen eraan waar nog plekken beschikbaar zijn en ook de uitnodigingen van het Brabants Stripspektakel(voor de laatste keer in NH KoningsHof) en Stripfestival Breda zijn ook al binnen.

En er zijn natuurlijk nog meer beurzen die we eventueel kunnen bezoeken. De Stripdagen of de Oost Nederlandse Stripbeurs? Wie is er geïnteresseerd en voor welke beurs? Dan kan ik kijken of we een plekje kunnen bemachtigen.

StripSter tekent je week... Elke week!

De redactie
2 - Datum: 2018-03-03 11:58 - Afzender: Wim Vlieg
Op de Oostnederlandse Stripbeurs zal ik al aanwezig zijn.Een plekje op Brabants Stripspektakel en in Breda aan de stand van StripSter zie ik wel zitten.
3 - Datum: 2018-03-03 17:46 - Afzender: dirk
@John Erkelens: In twijfel trekken dat Armstrong of Aldrin op de maan geweest zijn, daar kan ik nog inkomen. Maar durven suggereren dat Kuifje zich zou lenen tot zulk bedrog, stoot me tegen de borst! En het feit dat je je duidelijk grote tekentalent gebruikt om dit abjecte idee in onschuldige kinderhoofdjes te zaaien, maakt het des te stuitender. Foei!

@ Ralph Dikmans: het is even wennen aan het nieuwe pak van Andersman.

@ Remco Nieboer: Fijne tekenstijl. De inkleuring is misschien net iets te fel.

@ Jamie: dynamische kaders voor platen vol actie.
O-oh. Ik denk dat die jongen beter van Daisy's haar was gebleven...

PS: Ik doe het dit jaar rustig aan met stripbeurzen (want geen nieuwe strip). Dus geen verplaatsingen naar NL gepland...
www.monsieurtoupet.be
4 - Datum: 2018-03-04 11:56 - Afzender: Wim Vlieg
Op de Oostnederlandse Stripbeurs zal ik al aanwezig zijn.Een plekje op Brabants Stripspektakel en in Breda aan de stand van StripSter zie ik wel zitten.
5 - Datum: 2018-03-04 15:11 - Afzender: Rob Brandon
Volgende week ben ik ook weer van de partij, Mijn drie laatste cartoons waren eigenlijk bedoeld om over drie weken te verspreiden, maar ze waren alle drie in een week geplaatst, daarom was er twee weken niets meer van mij, ik was immers op reis.
@John Erkelens: Precies de stijl van Kuifje op de maan, goed getekend, in hoeverre je te ver bent gegaan door bedrog te suggereren laat ik even buiten beschouwing.
6 - Datum: 2018-03-04 16:18 - Afzender: Alexander
Die Kuifje-cover vind ik zo briljant. Waanzinnig!
www.facebook.com/bertuscartoons
7 - Datum: 2018-03-04 17:02 - Afzender: dirk
Idem (mocht dat niet duidelijk zijn)
8 - Datum: 2018-03-04 19:42 - Afzender: John - e-mail: john.erkelens@planet.nl
Je kunt striptekenaars uiteraard niet van bedrog betichten, die gebruiken geheel geoorloofd hun levendige fantasie. :-)

Dat andere, serieuze instellingen, die ruimte fantasie hebben overgenomen en anno 2018 presenteren als realiteit... vind ik abject!
www.studiozoetermeer.nl
9 - Datum: 2018-03-05 07:42 - Afzender: Karin Burm
@redactie; ik zou in Breda wel een dag willen aansluiten aan de tafel.
10 - Datum: 2018-03-05 09:39 - Afzender: michel2018
Ik vind het ook een mooie en hele leuke cover! :-)
11 - Datum: 2018-03-11 20:25 - Afzender: Handha - e-mail: hansha@wxs.nl
Haarlem en Breda wil ik wel aansluiten,
12 - Datum: 2018-03-11 21:25 - Afzender: Handha
Tot 3 keer geprobeerd aan te geven dat Breda en Haarlem voor mij een optie is, ik ben er klaar mee
bekijk de Strips editie van 3 maart 2018

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6023&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 3 maart 2018

© 2000-2020
StripSter
2020-07-13