zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-07-17     20:25

1 - Datum: 2017-08-03 11:40 - Afzender: Robin keijzer - e-mail: ghosthouse@fastmail.fm
He!

Ik doe momenteel een kickstarter voor mijn strip Coffin Crushers & het is eigenlijk een verhaal dat draait om 'mechas VS vampieren'. Daarnaast word verder een soort Indiana Jones-achtig avontuur. Je vind verder alle details & een hele berg artwork op de promotie pagina (zie link).

Maar de vraag die ik heb, is eigenlijk - welke uitgever zou het beste passen bij soort werk (NL,BE,FR)? Want hoewel ik nu wel een kickstarter doe, zou ik in de toekomst natuurlijk graag samenwerken met een uitgever; gezien ik zelf toch vooral het liefst teken :)

Als jullie tips hebben, ik hoor het graag!

mvg

Robin
tinyurl.com/y7nnzop7
2 - Datum: 2017-08-03 20:54 - Afzender: dirk
Ziet er heel mooi uit.
En het ziet ernaar uit dat jullie je beoogde bedrag gaan halen. Mooi.

Het voorgestelde format is duidelijk comic. Ik denk wel dat Europese uitgeverijen, zelfs de grote, geïnteresseerd kunnen zijn, maar dan zal je het format moeten wijzigen naar min. 44 pag. En als je mikt op een franstalige uitgeverij, voorzie je best een franse versie van je voorstelling.
3 - Datum: 2017-08-04 08:48 - Afzender: Robin - e-mail: ghosthouse@fastmail.fm
He Dirk!

Dankjewel!

Elke vorm is wat mij betreft prima; 22/44 pagina's of een complete versie (TPB, ca. 150 pgs+extras); en vertalen is geen probleem natuurlijk.

Als iemand uitgever namen kan noemen die dit soort verhalen graag uitgeven, dan hoor ik het graag :)

Groet

Robin
tinyurl.com/y7nnzop7
4 - Datum: 2017-08-04 20:25 - Afzender: dirk
In Frankrijk: Bamboo? Soleil?
Als je snel bent kan je je project ook indienen bij Spirou: deadline 15 augustus.
www.spirou.com/journal//actualite.php?id=467&coms=63

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=5811&page=1&titel=Forum: Coffin Crushers strip -uitgevers tips?

© 2000-2019
StripSter
2019-07-17