zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-10-15     18:31

1 - Datum: 2016-04-23 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
Over 5 minuten is het 23 April en kan iedereen weer genieten van een nieuwe editie van StripSter!
Komende woensdag is het Koningsdag en deze editie heeft dan ook een oranje tintje.

Pak die tablet, laptop of stap achter je PC. Zak lekker achterover en geniet van deze editie.

StripSter tekent je week!

Martin van der Schuijt
2 - Datum: 2016-04-23 16:42 - Afzender: michel2016
(wederom een reactie (van dirk) die niet geplaatst is) Ik moest erg lachen om de cover! Grappig. De rest lees ik maandag (ik surf nu op een mobiel) en dan stuur ik ook een nieuwe strip.
3 - Datum: 2016-04-23 16:56 - Afzender: Wim Vlieg
Ja, ik zie ook dat dirk een reactie heeft geplaatst, maar als ik dan op het Commentaar klik, dan staat de reactie er niet. Was bij het commentaar van vorige week ook het geval (geloof dat het Yan was). Ik zag op de forumpagina dat hij een reactie had geplaatst, maar als je dan bij de reacties gaat kijken staat ie er plots niet bij. Is het forum behekst? :-)
4 - Datum: 2016-04-23 17:54 - Afzender: dirk
Ja. Commentaar ingegeven maar verdwenen... Geen ramp.
Een bug in de nasleep van de .eu - .net geschiedenis?
5 - Datum: 2016-04-23 20:07 - Afzender: Eric
De nieuwe website draait op nieuwere software en database versies.
De programmering zal op enkele plekken aangepast moeten worden.
Gelukkig zijn het tot nu toe nog maar kleine issues.
Ik ben bezig met het aanpassen van bepaalde gedeeltes in de programmering, maar ik ben geen programmeur van beroep, dus het vordert maar gestaag.
Hulp zou wenselijk zijn.
6 - Datum: 2016-04-25 18:09 - Afzender: dirk
Mooie covertekening van Frankartoons!
bekijk de Strips editie van 23 april 2016

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=5518&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 23 april 2016

© 2000-2019
StripSter
2019-10-15