zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2020-09-18     09:19

pagina | 1 | 2 |

(voor de leesbaarheid worden de berichten 23 - 25 van de vorige pagina hier nogmaals weergegeven)
23 - Datum: 2014-12-11 09:32 - Afzender: Yan
@Charles: het is natuurlijk vervelend als een grap niet begrepen wordt, ik dacht nochtans duidelijk: wankele oude sint in de dakgoot, onderaan kind met opgeblazen papieren zak, klaar om ...
24 - Datum: 2014-12-11 14:55 - Afzender: Nico Schuurman - e-mail: nicoschuurmancomics@gmail.com
nog even een korte reactie:
@ Dick: inderdaad een precisie bombardement, het had er ook mee te maken dat er te weinig duikbommenwerpers beschikbaar waren op dat moment.
@ Senneman: Ik neem jou opmerkingen mee, bedankt voor jou reactie.
@ Rob Brandon: bedankt.
@ Dirk: jij ook bedankt, ja die film had ik ook lang niet meer gezien, nu wel weer wat fragmenten bekeken voor de uniformen en zo.
De eerste film over deze slag uit 1946 is eigenlijk interessanter. speelt zich af in Oosterbeek en Arnhem tussen de ruïnes. De acteurs zijn ook de mensen die daar echt gevochten hebben. De film is op U-tube te vinden.
25 - Datum: 2014-12-11 21:18 - Afzender: dirk
@ Nico: even opgezocht: Theirs is the glory
Bedankt voor de tip.
26 - Datum: 2014-12-11 21:37 - Afzender: charles
Yan, bedankt voor de uitleg, en is best grappig.

De jongen heeft een "vang" houding, dat bracht me in verwarring (alsof hij de Sint wil vangen, maar heeft ook toevallig een zak in zijn hand). Als je zijn romp naar rechts (kijkers recht) had gedraaid - met een echt gemene uitdrukking op zijn gezicht, was dat misschien wat duidelijker. Schouders een beetje omhoog, gespannen, echt klaar om zo hard mogelijk dat zakje te laten ontploffen (wel en profiel blijven wat betreft gezicht).
27 - Datum: 2014-12-12 07:00 - Afzender: Yan
@Charles: de tekening dateert van 1983 - jong en onbesuisd. Jammer dat het origineel van de strip met de kerstman (ook uit die periode) verloren ging, die had voor meer beroering gezorgd, ondanks het slechter tekenwerk.
bekijk de Strips editie van 6 december 2014

pagina | 1 | 2 |

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=4831&page=2&titel=Forum: Het Commentaar, 6 december 2014

© 2000-2020
StripSter
2020-09-18