zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-10-19     03:59

1 - Datum: 2012-08-29 12:29 - Afzender: Windmill
Plaats hier je reacties op de blogs van Johan de Neef.
2 - Datum: 2012-09-02 08:58 - Afzender: Niquicho
Leuk dat je komt bloggen, Johan! Welkom!
kortblog.wordpress.com
3 - Datum: 2012-09-22 11:26 - Afzender: Rodney
Interessante blog Johan. Zelf ken ik dat ook wel een beetje. Onderhand heb ik al 3 of 4 keer deadlines verschoven, lol.
4 - Datum: 2012-10-05 11:35 - Afzender: Boykoesh - e-mail: boykoesh@gmail.com
Scripts voor deel vier al klaar? Ik voel de druk nu al stijgen ;)
boykoesh.deviantart.com/
5 - Datum: 2012-10-08 15:36 - Afzender: waldo
Ik vraag me soms af of die dedijagers eigenlijk ooit wel een strip lezen. Het gaat hen zodanig om het hebben of om het óók hebben dat de strip zelf het laatste van hun bekommernissen lijkt.
Ik ga hier niet de eerste steen werpen want ik ben zelf geen fervente striplezer, ik vergaap me altijd aan de techniek van de tekenaar.
Toch zijn er gelukkig nog velen die echt wel een mooie tekening kunnen waarderen. Voor die doe je het met plezier.
Bovendien, volgens Darwin heeft verzamelwoede een diepe evolutionaire zin: wie verzamelt en een voorraad aanlegt heeft een beduidend grotere kans om slechte tijden ongeschonden door te komen. Vandaar de vele individuen met het hamstergen.
Maar inderdaad, spreek met twee woorden en zeg U!
6 - Datum: 2012-12-01 12:24 - Afzender: Rodney
Welkom terug Johan. Ik ben blij dat je er weer bent. Ik lees je blogs altijd met plezier. Heeft LoneJim al een website of zo?
7 - Datum: 2012-12-01 14:27 - Afzender: waldo
Stuk voor stuk echt knappe covers. Aktie!
8 - Datum: 2012-12-01 16:42 - Afzender: Johan de Neef
@Rodney, voor zover ik weet is er op dit moment nog geen website van LoneJim, maar die zal er ongetwijfeld tzt. wel komen. LoneJim heeft wel een Facebookpagina.
En even voor de goede orde, ik ken een aantal van de mensen achter LoneJim, maar ik heb verder geen enkele betrokkenheid of bemoeienis met hun toekomstige uitgaven. Ik promoot het in mijn blog omdat ik vind dat een goed initiatief als dit promotie verdiend.
de actuele blog van Windmill

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=4224&page=1&titel=Forum: Blog Windmill op zaterdag

© 2000-2019
StripSter
2019-10-19