zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-11-14     20:10

1 - Datum: 2012-06-02 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
StripSter is aanwezig op de Stripdagen Haarlem. Schuif lekker aan en teken met ons mee! Iedereen is van harte welkom en Henk Schouten wacht op jullie!

Deze week kun je het verhaal Beste Alice van Gidion van de Swaluw bewonderen die tussen de beste twintig bijdragen van de Benelux Beeldverhalenprijs 2012 zat. Nogmaals, van harte gefeliciteerd, Gidion.

Vervolgens kunnen we de komende weken genieten van de laatste pagina's van Daegne, de verloren kronieken van MaCo en Alex Odijk. MaCo is afgelopen 20 April moeder geworden van een prachtige dochter. Nog van harte gefeliciteerd namens de redactie. MaCo pikt nu langzamerhand de draad weer op en we hopen natuurlijk snel weer meer van haar werk te kunnen bewonderen.

En verder de gebruikelijke dosis humor, intrige, gags, cartoons, hoop en wanhoop en hilariteit!

Op maandag 4 juni 2012 a.s. kun je het interview van Santiago met Gidion van de Swaluw lezen.

Prettig Haarlem-stripweekend en de groeten van de StripSter-redactie.
2 - Datum: 2012-06-02 00:18 - Afzender: Massagraf
@Marc: Patrick Stewart of Pim Fortuyn?
@Ben: Je leest dit niet, maar ik heb me er echt kapot om gelachen om deze strook. Zo surreëel was het ontbreken van de clou. Zelfs tijdens het typen komen er lachbuien op; wat mij betreft per ongeluk de beste van deze week.
@J. Kippers: Mooi, niets aantrekken van die conservatieve copyright-onzin. Laat ze komen!
3 - Datum: 2012-06-02 21:55 - Afzender: Rob Brandon
@Marc Scherbateyev: Mooie cover, goede potloodtekening.
@Eric Hebben: Leuke grap, aardig getekend.
@ Gidion van de Swaluw: Heel fraai uitgevoerde potloodtekeningetjes.
@J. Kippers: Copyrightbreuk of niet: Ik vind hem goed, prachtig!
@Richard Snijder: Ik vind het aardige figuurtjes, maar ik vind handjes, al zijn ze maar heel simpel getekend, beter dan die ballen aan hun armpjes.
@RobMolle: Ik vind je strip nog steeds heel aardig getekend en mooi ingekleurd, maar de hand van die Chinees op pag 4 (met die boor) had wel wat beter gemogen.
@Walter Dijkshoorn & Hans Gravekamp: Vooral die eerste cartoon , met die meiden was mooi.
@MaCo & Alex Odijk: Mooi begin van een nieuwe strip, ja, zwart wit kan ook nog steeds mooi zijn.
@Hansha: Een variant op wat er vroeger op mijn werk hing:
"Als ik dan een aanval van werklust heb ga ik stil in een hoekje zitten en wacht tot de aanval voorbij is."
@Juul: Goede grappen zitten er bij!
4 - Datum: 2012-06-03 22:15 - Afzender: Femke
@Peter Brutin: Ik heb je al een paar keer zien langskomen, je hebt echt een hele leuke stijl! dat waterverf-achtige en die kleuren zijn echt geweldig!
@massagraf: Ik reageer niet vaak op het forum, maar ik moet toch even zeggen dat ik altijd het eerst naar jou strip kijk. Je hebt een leuke stijl, gewoon fris en mooi ingekleurd, en dat doet me een beetje denken aan mijn eigen vroegere stijl. ook je figuurtje zijn echt geweldig!
5 - Datum: 2012-06-04 20:28 - Afzender: Massagraf
@Femke: bedankt voor de motivatie :)
6 - Datum: 2012-06-06 02:07 - Afzender: Marc Scherbateyev
@ Massagraf: Pim Stewart
7 - Datum: 2012-06-06 22:43 - Afzender: Martin
@ Massagraf: Don't >piep< with Captain Picard!
8 - Datum: 2012-06-07 11:35 - Afzender: Niquicho
@Gideon: wauw
9 - Datum: 2012-06-07 11:36 - Afzender: Niquicho
@Gidion: en met twee keer een I (sorry). Hoe dan ook: wauw!
bekijk de Strips editie van 2 juni 2012

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=4177&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 2 juni 2012

© 2000-2019
StripSter
2019-11-14