zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-08-25     00:13

pagina | 1 | 2 |

(voor de leesbaarheid worden de berichten 22 - 25 van de vorige pagina hier nogmaals weergegeven)
22 - Datum: 2011-09-13 11:59 - Afzender: Jamie
@ Zarathusra: Dat is omdat ik niet wil dat mensen zich irriteren aan bepaalde dingen uit mijn strip, ik lees vaak manga`s en als daar iets in zit waaraan ik me irriteer lees ik niet verder.. Dus als ik iets niet wil is het wel dat mensen hetzelfde doen met mijn strip. Als ik dan kan horen waaraan mensen zich irriteren dan wil ik dat best aanpassen.
23 - Datum: 2011-09-13 21:05 - Afzender: Zarathustra
Jamie, mag ik je dan deze vraag nog is voorleggen. Wanneer bijvoorbeeld lezer A zich irriteert aan iets uit je Manga en lezer B niet, dat zelfs mooi vindt, welke weg bewandel je dan in de keuze tussen weghalen of laten staan van dat individuele onderdeel van je werk?.
24 - Datum: 2011-09-13 21:34 - Afzender: Jamie
Als maar 1 persoon zich ergens aan irriteert dan laat ik het wel zo.. Maar mijn boek is zelf nog in de concept fase dus daarom zijn alle tips om het beter te maken welkom.
25 - Datum: 2011-09-14 11:59 - Afzender: Zarathustra
Jamie, ik neem aan dat de vraag wanneer er 1000 iets irritant vinden en 1000 niet , dat de dezelfde beslissing oplevert, of niet?. En 100000 dan, of een paar miljoen ook?. Mijn bescheiden tip zou opnieuw met een vraag beginnen: Hoe belangrijk is het voor jouw dat lezers je boek herkennen als het werk van de Jamie en welke details van jouw werk maken dan de Jamie stijl?. Los van deze vragen vind ik persoonlijk dat je al de goede tips van de bezoekers van het commentaar omzet naar een zichtbaar verbeterde stijl. Jouw vraag aan mij zou kunnen zijn: Welk onderdeel van die stijl ontwikkeling bedoel je dan precies, maar misschien heb je genoeg van dit soort vragen?. Overigens bedankt voor de vele referenties naar goeie Manga makers (v/m) in je laatste interview.(v/m), zoals Rumiko Takahashi. Aan het werk van Kazuo Koike heb ik persoonlijk veel goeie herinneringen. Werk ze!
26 - Datum: 2011-09-14 16:10 - Afzender: Jamie
@Zarathustra: Ik ben nu nog niet klaar met het ontwikkelen van mijn stijl. Daarom zullen de mensen mijn figuurtjes wel herkennen als dat van mij, maar in de omgeving van de strip zal waarschijnlijk nog flink wat veranderen simpel weg omdat ik daar nog flink in aan het oefenen ben.
Bedankt ik ben blij dat je vindt dat mijn stijl verbeterd is! Ik blijf mijn best doen! ^^
Kazuo Koike he.. (even gegoogled) niet echt mijn smaak maar wel een mooie tekenstijl.
bekijk de Strips editie van 10 september 2011

pagina | 1 | 2 |

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=4014&page=2&titel=Forum: Het Commentaar, 10 september 2011

© 2000-2019
StripSter
2019-08-25