zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-10-14     09:52

pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | volgende

1 - Datum: 2011-01-03 17:10 - Afzender: Eelco Koper
Plaats hier je reacties op de blogs van Eelco Koper.
2 - Datum: 2011-01-03 19:31 - Afzender: Richard
Originaliteit spat ervan af!
3 - Datum: 2011-01-08 00:38 - Afzender: Rodney
Ey Eelco. Jouw blog rules man! Informatief, maar ik heb ook enorm moeten lachen om dat stukje over de taart scène! Greetz!
4 - Datum: 2011-01-10 14:34 - Afzender: Richard Boom
ik vind het nog steeds niet getuigen van manieren als je online op een breed platform con-collega's loopt te dissen.
Ik vind het blog dus heel erg leuk, behalve juist dát gedeelte.
Het was beter geweest als Stripster dan een iets kritischer bril op zou zetten.
5 - Datum: 2011-01-10 14:50 - Afzender: Henk de Vries
Amateurs zijn nu eenmaal de hele tijd bezig met naar beneden schoppen om hogerop te krabbelen. De meest geliefde superheld van nederland? Dat is natuurlijk Kaasheld. Niemand neemt toch uberhaupt de moeite om die onleesbare in kinderlijke graffiti stijl getekende troep van Eeltkont Koper te ontcijferen?
Ik ben helemaal voor een nederlandse comics scene maar die Kakkerlak lookalike van Koper is zeker niet de langverwachte messias.
Dat hij gedumpt is door mevrouw 'ik teken niet als een kleuter dat is mijn tekenstijl' spreekt ook boekdelen imo.
6 - Datum: 2011-01-10 16:16 - Afzender: Rodney
Eelco's blog heb ik nog eens gelezen, maar ik had even niet door dat er meer afspeelde. Dus bij deze herzie ik ook mijn mening over de taartscène. Moet ik wel bij zeggen dat ik voor de rest Eelco's blog goed vind.
7 - Datum: 2011-01-10 23:50 - Afzender: Henk S
@Richard:
Koper op zaterdag is de privé-visie van Eelco, zoals hij met de titel 'Mijn ontembare ego' al direkt duidelijk maakt.
Zijn visie hoeft dus niet dezelfde te zijn als die van de StripSter-redactie.
8 - Datum: 2011-01-11 01:11 - Afzender: Eelco Koper - e-mail: kopercomics@yahoo.com
@Een ieder die het nu nog niet door heeft...zucht!
Zoals jullie in mijn eerste ontembare blog kunnen lezen is mij gevraagd om hier op stripster een blog te gaan bijhouden en het leek mij een leuk idee om in de blogs de verhalen achter de verhalen van een Powerbeast episode te gaan schrijven.

Deze verhalen, zijn mijn verhalen. Hoe ik mijn ideeën krijg. Hoe ik mij laat inspireren door de dingen om mij heen en heel soms zullen deze dingen gaan over het creatieve kunnen van een con-collega. Maar deze mening is mijn mening en trek je hier (alsjeblieft) nou niet teveel van aan, want ik mag ervan uitgaan dat een ieder van jullie zijn eigen mening heeft over het creatieve kunnen van die desbetreffende creatieve geest.

In het geval van Gert-jan als je wilt weten of het echt een waardeloos script is, zoals ik in mijn blog verkondig, kun je (natuurlijk) altijd naar http://www.dropcomics.nl gaan en daar hun comics bestellen en je eigen mening vormen over het schrijfwerk van de Goost writer.

En mocht je, als liefhebbend (mede)mens, moeite hebben met verwaande (volgens sommige talentloze) tekenaars als ik die om zich heen trappen naar alles wat (volgens anderen) meer talent heeft dan zij, sla dan voortaan mijn blog over, want ik ben nog lang niet klaar!

I'm just gettin' started!

PS. Een tijdje terug startte iemand hier op stripster het topic: Het ontembare ego van Eelco Koper. Ik vond dit eigenlijk wel een erg grappige titel voor mijn blog, dus dan weet je ook gelijk waar dat vandaan komt!
www.powerbeastadventures.com

9 - Datum: 2011-01-11 10:42 - Afzender: Ralph
Blog on, Eelco!
10 - Datum: 2011-01-29 09:31 - Afzender: waldo
Vrouwen met vierkante kinnen! Mmm!
11 - Datum: 2011-01-29 16:33 - Afzender: Henk de Vries
Barftastic, een autist die het uitgebreid over zijn sexleven opschept op het internet. Wel vleiend hoeveel quotes je letterlijk van me overneemt overigens. Eens kijken of we deze ook terugzien in Ontembaar Ego #4.

Erg vermakelijk blog om te lezen maar de scheidlijn tussen Eelco en zijn online persona is ver te zoeken. Google voor de grap eens naar Chris-Chan, Eelco. Ook een goed voorbeeld van een autist die strips tekent in een hilarisch onbeholpen tekenstijl en teveel details over zijn sexuele fetishes op internet plaatst.

Afknappen op een tongpiercing? Je plaatst serieus een foto van Vicky Pollard en je knapt af op een een sieraad dat meer praktische voordelen dan nadelen heeft en waarvan het even normaal is geworden als een doorgestoken oorlel? Eelco, je bent waarachtig genetisch afval.

12 - Datum: 2011-02-04 13:58 - Afzender: michel2011
ik kijk alleen naar de plaatjes.
13 - Datum: 2011-02-04 13:59 - Afzender: michel2011
(lees : tekeningen)
14 - Datum: 2011-02-13 13:32 - Afzender: Theoak
Het idee van een comic met een bekende radio-deejay komt mij wel heel bekend voor. Sanguis?
15 - Datum: 2011-02-13 13:39 - Afzender: Henk S
Tsja, hoeveel originile ideeën bestaan er nog...
Als ze destijds radio-DJ's hadden, zou Plato er zeker een verhaal over geschreven hebben.
16 - Datum: 2011-02-13 15:07 - Afzender: Eelco Koper - e-mail: Kopercomics@yahoo.com
@Theoak
Waarom commentaar leveren, als je dat niet eens durft/kan onder eigen naam!?

Het verhaal van Vrees de vreselijke nacht is inderdaad gekomen als soort grap op de door jouw genoemde comic, maar dat verhaal zag er heel anders uit dan de versie die vanaf morgen op Geekstijl.nl te lezen is. Daarbij, ver voor dat Sanguis kwam, heb ik de schrijver ervan vertelt dat ik een Powerbeast verhaal wilde gaan schrijven/maken, dat Nederlands meest geliefde superheld bij Jensen op de bank zou plaats nemen.

Dus, waar komt welk idee vandaan!?

In Sanguis spelen Rob Stenders, Fred Siebelink en Lana Wolf een rol. Het verhaal gaat niet over de avonturen van Rob, Fred en Lana. zoals wij ze kennen, zeg maar. In Vrees de vreselijke nacht is dit wel 't geval. Het gaat hier om Thomas Acda, Paul de Munnik, Ilse deLange, Eric Corton, Manuela Kemp en Giel Beelen.

Giel zou eigenlijk eerst helemaal niet in 't verhaal gaan voorkomen. Pas na zijn gesprek met Paul de Munnik (die de Gielmobiel had) over de strip, ging 't idee om hem te gaan gebruiken steeds meer borrelen. Pas nadat ik Giel getekend had heb ik bes;loten om hem een grotere rol te geven in 't verhaal dan eigenlijk de bedoeling was.

Hier heeft Sanguis geen invloed op gehad!

17 - Datum: 2011-02-14 23:57 - Afzender: Theoak
Ik heb mijn twijfels of dit nog wel als grap is bedoeld. Ik vrees dat het ontembare ego wel eens heel dicht bij de waarheid zal kunnen liggen, en als je dan een blauwtje loopt...Tja, wat dan?
18 - Datum: 2011-02-15 07:49 - Afzender: Eelco Koper - e-mail: kopercomics@yahoo.com
@Theoak
Ben wel erg benieuwd waar jij dat blauwtje ziet?!?
19 - Datum: 2011-02-15 13:06 - Afzender: michel2011
ik vind je strips in potlood en geïnkt (zwart-wit) eigenlijk altijd beter dan de gekleurde versie. maar ik wens je succes en inspiratie voor je nieuwe verhaal.
20 - Datum: 2011-02-15 15:28 - Afzender: Eelco Koper - e-mail: kopercomics@yahoo.com
@michel2011
Dat komt helemaal goed. Pagina 3 is net geschetst en volgende week start ik met pagina 4. Ik ben zelf een enorme liefhebber van remco zijn inkleuring, maar vind 't absoluut leuk om te lezen dat jij geniet van de potlood en geïnkte versies.
21 - Datum: 2011-03-14 22:11 - Afzender: Eelco Koper - e-mail: kopercomics@yahoo.com
Meer ontembaar ego 10!

Oftewel, eindelijk wat tijd om die tekst online te zetten.

22 - Datum: 2011-03-27 22:19 - Afzender: P.Saiko - e-mail: psaikotik@hotmail.com
Even ontembaar als altijd (grijns), maar toch (als je de juiste woorden weet te lezen en de andere weet te vertalen... dubbelgrijns) een lief eerbetoon.
23 - Datum: 2011-04-09 13:15 - Afzender: Rodney
Een mooie blog vandaag dat ook nog eens pakkend is. Compliments!
24 - Datum: 2011-04-24 11:58 - Afzender: Steven
De stijlverandering van Powerbeast is prima. Maar zoals ik al opmerkte in het Oordeel zijn sommige dialogen niet meer leesbaar, want vroeger had je de gewoonte om de achterliggende afbeelding te blurren en nu niet. Daardoor steken de letters, zelfs al zijn ze knalrood, niet meer af tegen de inktlijnen.
25 - Datum: 2011-04-30 13:51 - Afzender: Eric
Het was weer erg vermakelijk.
Helaas moet ik maandag weer naar Zod. En mijn uber-Zod is een Amerikaan, dus nog een tandje erger.
de actuele blog van Koper

pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | volgende

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=3855&page=1&titel=Forum: Blog Koper op zaterdag/vrijdag

© 2000-2019
StripSter
2019-10-14