zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-09-18     05:01

pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

101 - Datum: 2011-11-18 11:02 - Afzender: 3drender
Gerben, mijn vraag over de drukker(reactie 96), wil je deze beantwoorden als dat mogelijk is?
102 - Datum: 2011-11-18 11:51 - Afzender: Gerben
http://www.hbi.cz/en/firmy/printo--s-r-o--ostrava-C24294.html
doe er je voordeel mee! :-)
103 - Datum: 2011-11-18 21:25 - Afzender: 3drender
Bedankt Gerben, altijd op zoek naar de beste deals. Als we gedrukt hebben en waar dat is nog de vraag, sturen we je een boekje op.
104 - Datum: 2011-12-02 13:34 - Afzender: Gerben
HO, wacht effe tekenaar.. een blog zonder tekst en beeld? W-T-F!!?

Foutje bij invoeren, is voor volg week gepland! :-)
105 - Datum: 2011-12-09 08:24 - Afzender: Eric
Hee tekenaar, waar is je beloofde blog nou? :-)
106 - Datum: 2011-12-09 09:26 - Afzender: Gerben
Nog even geduld Eric!
Het analoge werkje waar ik een blog over wilde maken kost meer tijd dan ik gehoopt had.. Daarom schuif ik het nog maar een weekje op..
107 - Datum: 2011-12-09 09:26 - Afzender: Gerben
Nog even geduld Eric!
Het analoge werkje waar ik een blog over wilde maken kost meer tijd dan ik gehoopt had.. Daarom schuif ik het nog maar een weekje op..
108 - Datum: 2012-07-08 16:31 - Afzender: Massagraf
Gerben, oh Gerben, waar zijt gij Gerben?
109 - Datum: 2012-07-08 17:14 - Afzender: Gerben
Ik zeit hiero, Massagraf, met een lekkere bak pleur voor me neus, me poes naast me liggend (nee, niet me meis, die andere) en te internetten! Latersss! ;-)
110 - Datum: 2012-07-08 17:39 - Afzender: Massagraf
Nog in leven en alles, mooi.

...krijgen we binnenkort dan nog meer blogs met (half)naakte vrouwen te zien?

daar heeft het internet nooit genoeg van namelijk
111 - Datum: 2012-07-08 17:47 - Afzender: Gerben
Jazekers!
112 - Datum: 2012-07-11 13:56 - Afzender: Gerben's blogje
De komende tijd zal ik op (on)regelmatige basis weer eens een blogje vullen. De eerstvolgende was gepland voor vrijdag, maar door tijdgebrek (what's new..) al weer een week verschoven. Thema's die ik in de blogs zal behandelen zijn oa.

-De DC/Marvel muzen... (Black Cat, Cat Woman, She-Hulk e.a. als inspiratiebron)

-Werken voor Trots op NL (in het kader van 'principles don't pay the bill' mijn ervaringen met ToN, een verhaal wat tevens als les kan dienen voor tekenaars die te maken krijgen met wanbetalers..

-De Strijd (verhalen uit de praktijk van het illustrator-bestaan, een bestaan wat gekenmerkt word door pieken en dalen, zin en onzin, en een nimmer aflatende passie voor het vak))

-Facebook hero's (tekenaars waarvan ik het bestaan niet kende, maar door FB heb ontdekt, de 1 nog beter dan de ander...)

-Geld verdienen met je sh*t.. (de mogelijkheden om je tekenwerk te exploiteren, and making (big or some) bucks)
113 - Datum: 2012-07-11 18:33 - Afzender: Florien - e-mail: floortjedivaatje@hotmail.com
Ow, jottem!
www.wix.com/floortjedivaatje/moniastales
114 - Datum: 2012-07-20 01:08 - Afzender: Massagraf
Black Cat vs. Catwoman: Black Cat overstijgt Catwoman op vrijwel alle fronten. Beter outfit, betere persoonlijkheid (een van de beste personages uit Spectacular Spider-Man, sowieso een zeer geslaagde cartoon), en bovenal vermijdt ze de grootste fout van Catwomans design: geen hoofdhaar. Catwoman heeft hierdoor iets unheimlichs, maar zoals je al zei is ze heel erg populair dus ja ieder zijn smaak. Misschien is het het SM-leer, je moet er maar van houden.

Geweldig om de blogs weer terug te zien, je Black Cat in Photoshop is geweldig (die detail in de achtergrond, en dat voor een pin-up!) Is het meeste daarvan autodidactisch of geleerd bij Rietveld?

Interessante onderwerpen voor de volgende blogs, met name betreffende de ToNzin. Rita heeft waarschijnlijk nooit van Hustler's Seksbommen gehoord.
115 - Datum: 2012-07-20 09:59 - Afzender: Gerben
Dank je Massagraf, leuk om te horen!
Het verschil tussen wel of geen (zichtbaar) haar is inderdaad doorslaggevend voor de attraction-factor, in dit geval maar ook over het algemeen. Wat bij de Black Cat zo mooi werkt is het keiharde contrast tussen het 'harde' glimmende stoeipakje en de witte haar/veerpartijen. CatWoman zou je eerder associeren als bezoekster van een of andere kinky-party :-)
Overigens is het niet Photoshop, maar SAI Paint Tool waarmee ik de volledige pin-up heb getekend/gekleurd. Dit magische programmaatje heb ik al eens eerder aangehaald, wellicht daar ook eens een blog over wijden.
Tot slot, voor de background heb ik wqel een beetje 'gesmokkeld'. Om mezelf tijd te sparen heb ik een foto gebruikt die ik vorig jaar genomen heb, helemaal bovenin Rockefeller Plaza in NY, met prachtig uitzicht over de city. Beetje bewerken, luchtje erin, en voila ;-)
116 - Datum: 2012-07-20 19:03 - Afzender: P.Saiko - e-mail: psaikotik@gmail.com
Daarentegen wint de Catwoman door Michelle Pfeiffer in mijn ogen nog steeds elke wedstrijd. Film en comic. :)
117 - Datum: 2013-03-15 11:42 - Afzender: Martin
Nice blog. Ziet er echt gaaf uit zo'n Gundam. Maar ik zal er ver vanaf blijven omwille van de verzameldrang. Ik ben ervan afgestapt en richt mij op wat ik echt leuk vind.
Ben nog altijd benieuwd naar de eerste 'Help, mijn vrouw heeft een Hobby of een gat in haar hand', waarin de kledingkast(of de Walk-in-closet) eens flink onderhanden wordt genomen.
118 - Datum: 2013-03-15 19:52 - Afzender: Steven
Gerben, je hebt die dingen vast op F.A.C.T.S. ook wel zien staan, er was daar zeker één standhouder die niets anders verkocht. Jammer dat het nog een half jaar wachten is, hè...
de actuele blog van Gerben

pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=3854&page=5&titel=Forum: Blog Gerben op vrijdag

© 2000-2019
StripSter
2019-09-18