zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-05-26     15:00

pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

151 - Datum: 2011-11-10 20:22 - Afzender: Steven
@MaCo: jij zal nooit echt weg zijn hier, MaCo... dat weten we wel. Hoeveel je blogt of hoe lang, da's niet zo belangrijk, het is de inhoud die telt en die was er bij MaCo zeker te vinden. Maar laat het ook een aanzet zijn voor anderen om je op te volgen, van Rob zou ik bijvoorbeeld verwachten dat hij over zijn Maltese collega's schreef, of over zijn lessen striptekenen. Als je blogt, dan is het schrijven voor je plezier, als men dat opmerkt dan komen de reacties wel!
152 - Datum: 2011-11-10 21:55 - Afzender: Martin van der Schuijt
@ MaCo: Jammer dat je stopt met bloggen, maar ik kan me voorstellen dat je prioriteiten op dit moment ergens anders liggen. Ik heb je blogs altijd leuk gevonden. Ik hoop je in de toekomst nog weer eens tegen te komen. Net wat Steven zegt: Je zal nooit echt weg zijn...
En daarbij komt kijken; verandering van spijs doet eten. Iemand anders kan nu de blog overnemen. Misschien ik wel ;) lijkt me wel leuk om te doen.
153 - Datum: 2011-11-11 09:44 - Afzender: Rob Brandon
Misschien dat ik mijn beslissing om geen blog te nemen ga heroverwegen, maar nu nog even niet. Met mijn pensioen, volgend jaar heb ik er meer tijd voor. Nu heb ik amper de tijd om aan mijn nieuwe strip te werken.
154 - Datum: 2011-11-11 14:15 - Afzender: Hans
@Rob: Steven was me voor, maar volgens mij zou je nog aardig wat over Malta kunnen vertellen. Eerlijk gezegd reageer ik ook niet vaak op blogs, hoewel ik er wel eens lees. Niet zodanig dat ik elke keer een nieuw bericht lees zodra iets er staat, maar bij een blog kun je altijd teruglezen en zo een aardige tijd overbruggen.
155 - Datum: 2011-11-11 15:50 - Afzender: Niquicho
@MaCo: Bedankt voor je blogs van het afgelopen jaar!
156 - Datum: 2012-10-06 09:38 - Afzender: Henk S
Beste Maaike,
Gefeliciteerd met je verjaardag!
En tot ziens op StripSter ;-}
157 - Datum: 2019-03-29 13:27 - Afzender: Jasmine Seegers - e-mail: info@succesvoltrouwen.nl
Super leuk! :)
www.succesvoltrouwen.nl
de actuele blog van MaCo

pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=3853&page=7&titel=Forum: Blog MaCo op donderdag

© 2000-2019
StripSter
2019-05-26