zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2020-09-18     10:07

1 - Datum: 2010-05-29 08:33 - Afzender: Stripsredactie
Geen Pasen, geen Kerst, geen dode striptekenaars deze week, kortom een week waar alles zijn gewone gang gaat. Daarom geen reden voor een special en dus een editie die ook gewoon weer goed gevuld is met bijdragen van onze vaste huistekenaars. Bas de Ruiter lanceert zelfs een nieuwe gagreeks, 40+.
Wel verwelkomen we na een afwezigheid van drie jaar Johan Janssen terug. Drie jaar ouder, drie jaar wijzer, drie jaar grappiger? En het is niet de enige oude bekende die de kop opsteekt, want we kregen ook de eerste pagina's van een derde deel uit het epos "de Slag om Leeuwarden!", bloediger dan ooit!
Oordeel zelf over deze heuglijke tijdingen in Het Oordeel van deze week!
2 - Datum: 2010-05-29 11:17 - Afzender: richard
ik zie dat me strips niet geplaatst zijn? meende toch dat ik ze gestuurd had?
3 - Datum: 2010-05-29 16:46 - Afzender: Steven
Je had gelijk, Richard, bij deze zijn zowel je Nico&Tine-cartoons als je nieuwe strip (aankondiging is in voorwoord toegevoegd) erbij gezet. Excuseer...
4 - Datum: 2010-05-29 18:39 - Afzender: richard
geeft niks steven, alsnog bedankt:)

Gr. Richard

5 - Datum: 2010-05-30 12:02 - Afzender: dirk
Naar aanleiding van het verschijnen van het derde deel, heb ik de vorige delen van de 'Slag om Leeuwarden' herlezen.
Zwaar spul!
Het botte geweld wordt iets verzacht door de komische vertelstijl en de niet-realistische tekenstijl. Anders zou het er voor mij over zijn.
Het verhaal zit goed in elkaar. De vertelling lijkt soms wat chaotisch, maar toch is er over nagedacht. Heden en flashbacks lopen mooi in elkaar over.
De tekenstijl is eenvoudig maar effectief.
Ik kijk uit naar het vervolg.
6 - Datum: 2010-05-30 13:50 - Afzender: Henk Nijenhuis
Ben het met je eens Dirk, een gave strip die (Slag om Leeuwarden).
7 - Datum: 2010-05-30 22:13 - Afzender: Martha
@ Michel: Eikeltje! :-) :-) :-)
8 - Datum: 2010-05-30 23:51 - Afzender: Martin van der Schuijt
@ Drick: Ik vroeg me af waarom je niet meer inkleurde, want je eerste plaatsing vond ik erg leuk, maar het antwoord had ik al gevonden op je website.
9 - Datum: 2010-05-31 11:59 - Afzender: michel2010
ja, Martha, ineens had ik weer een gag voor Eikeltje! wie weet later meer!
10 - Datum: 2010-05-31 23:45 - Afzender: Drick
@Martin vd Schuijt: Had 't idd in een stripje verwerkt. Simpelweg te weinig tijd om 't ook nog mooi in te kleuren. Misschien in de toekomst wel weer, wie weet :)
11 - Datum: 2010-06-02 10:34 - Afzender: Johan Janssen
nou afwezig.. ik doe weinig in stripjes, ik maak liever pentekeningen, checkout mijn DeviantART op jslptv.deviantart.com, daar staat nogal wat op wat ik maak, er zit wel mature content bij, en das locked, alleen als je free member word kan je dat zien.. ;)

12 - Datum: 2010-06-03 16:50 - Afzender: Robin
Hebben jullie trouwens het interview met Yvonne Vetjens al gelezen:
www.stripster.eu/interviews/vetjens/interview.html
13 - Datum: 2010-06-03 17:51 - Afzender: Hans Verbeek
Ik had het al zien staan en nu echt gelezen ook.
Goed initiatief, Robin, om een interview te maken. Dat mag je wat mij betreft meer doen. Zo lezen we ook eens wat over de achtergrond en motivatie van de StripSterren.
Het zou mooi zijn als er in de navigatiekolom ook een link zou komen naar interviews, dan kunnen we ze op eenvoudige wijze nog eens teruglezen.
14 - Datum: 2010-06-03 18:22 - Afzender: Steven
Ik vind het ook een herhaling waard, Robin. Het is goed geschreven.
15 - Datum: 2010-06-04 14:04 - Afzender: Santiago
@Robin: Net gelezen! Mooi initiatief en goed geschreven.Prima. Groet, S.
16 - Datum: 2010-06-04 14:09 - Afzender: Santiago
@Hans: Aansluitend op mijn vorige reactie, nogmaals, leuk initiatief van Robin en zeker de moeite waard om na te denken over 'n navigatiekolom als er meer interviews komen. Andere buitenlandse strippages hebben dat ook. Groet, S.

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=3698&page=1&titel=Forum: Het Oordeel, 29 mei 2010

© 2000-2020
StripSter
2020-09-18