zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-10-14     04:12

pagina | 1 | 2 |

26 - Datum: 2005-01-18 00:21 - Afzender: Henk
Gert-jan, je strip ziet er goed uit, maar je loopt voor mij te hard van stapel. Bij een vluchtig doorkijken schrikt zo'n 2e pagina vol tekst mij af.
Wat je nu in 3 pagina's hebt gezet zou naar mijn idee een introductie van zo'n 10 pagina's moeten zijn. Zuig de lezer rustig het verhaal in.
En laat iemand je teksten nakijken; ook het nederlands bevat verschillende foutjes, wat een slechte indruk geeft als je het aan een uitgever aanbiedt.
27 - Datum: 2005-01-18 09:12 - Afzender: Albo
Sjan, ik zou gewoon alle stijlen die je leuk vind doen. Waarom zou je je beperken? Dat 'herkenbaar zijn' is minder belangrijk dan jezelf in volle breedte kunnen uiten.
28 - Datum: 2005-01-18 12:50 - Afzender: stephan
Of je gebruikt verschillende namen, zie Giraud/Moebius...?
29 - Datum: 2005-01-18 14:10 - Afzender: Pim
Idd, waarom zou je niet alle drie die stijlen doen? realistisch en semi-realistisch kan je zowiezo allebij blijven doen, niemand die zich daaraan stoort. Als je serieus lange stripverhalen wilt maken (uitbrengen?) moet je voor semi-realistisch kiezen! Dat is mooi (en gaat denk ik niet gauw vervelen). En dan kan je voor dingen als ontwerpen, schilderijen of reclame-opdrachten realistisch werken. En dan blijven doorgaan voor jezelf, of een eigen site, of voor StripSter met het maken van grappige cartoon stripjes.
30 - Datum: 2005-01-18 20:08 - Afzender: hallie lama
allereerst thnx @salomo, pim, sjan en sander :)

mijn favorieten deze keer :
*Sjan's cover en stripje (wat hierboven staat sluit ik me volledig bij aan, doe gewoon wat je leuk vindt om te doen, meerdere stijlen kan heus geen kwaad, ik doe zelf naast m'n cartoon-werk ook wat schildergebeuren enzo..de soort strip/opdracht bepaalt vanzelf de te gebruiken stijl)
*Zookie's "nieuwe site" grap is errug leuk.
*Gert-jan's stijltje is helemaal top (het verhaal is een leuke inleiding naar wat concretere verhalen, hoop ik) en *Klier's thailand-grapje is misschien wat aan de groffe kant, maar ik vind dat je iedere grap moet kunnen maken, zo ook deze..pas alleen op dat het niet te platvloers wordt..dan wordt het een beetje Ome Henk/Ab Normaal..

nogmaals @sander(druks)..mail nog ff jullie adres opnieuw (ben nog al een chaoot, dus zo'n adres is al gauw kwijt:P)..heb nog wat voor druks liggen, of zie ik jullie gewoon in Rijswijk??

31 - Datum: 2005-01-18 20:41 - Afzender: Buurman de Wolf
Nog even naar aanleiding van de opmerking van Henk, ik denk ondanks mijn ietwat fanatieke toejuiching ook wel dat Gert-Jan iets te hard van stapel loopt, in de zin dat ik niet zo snel een verhaal dat nog in de beginfase zit naar uitgeverijen zou sturen. En ik denk wel dat het gebruik van bestaande personages iets is dat uitgevers niet snel zal trekken.

En Sjan, al zie ik persoonlijk helemaal niks in die korte gags, toch hoop ik ook dat je alle stijlen blijft voortzetten - want je bent wel heel goed in wat je doet.

32 - Datum: 2005-01-18 21:49 - Afzender: Sh3Ll4C
Albo Helm = super

pagina | 1 | 2 |

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=1647&page=2&titel=Forum: Het Oordeel, 15 januari 2005

© 2000-2019
StripSter
2019-10-14